Ett julklappstips!

Medlemskap i Alingsås konstförening – ett riktigt bra julklappstips!

Ge ett medlemskap i Alingsås konstförening som julklapp! Det är ett riktigt bra julklappstips! Faktiskt som ett stort och väldigt innehållsrikt Kinderägg!

Det är gott! Ett medlemskap i Alingsås konstförening ger tillgång till alla våra fina medlemsförmåner!

Det är nyttigt! Som medlem i Alingsås konstförening har man möjlighet att delta i aktiviteter som stimulerar såväl känsla som intellekt, samtidigt som man lär sig mer om konst!

Det är spännande! Alla medlemmar i Alingsås konstförening deltar i det årliga konstlotteriet med chans att vinna fina konstverk! Dessutom arrangerar vi extra lotterier för deltagare i våra aktiviteter!

Och sist, men inte minst! Medlemskap i Alingsås konstförening är oerhört prisvärt! En enskild medlem får en lott i vårt konstlotteri och tillgång till allt det andra för bara 200 kr om året. En barnfamilj med två vuxna och tre hemmavarande barn under 26 år betalar inte mer än 450 kronor för rubbet, inklusive fem lotter i konstlotteriet!

Så, skynda till vår Julklappsbutik – förlåt, medlemssida ska det vara! – och ordna fina julklappar!

,